Google AdWords Hirdetés

A Google AdWords legfőbb jellemzői

  • Célközönség célzása: beállítható, hogy a Google hirdetés csak azoknak és akkor jelenjen meg, akiket és amikor érdekel.
  • Időbeli és térbeli célzás: meghatározható, hogy a Google hirdetés hol, milyen honlapokon és mikor jelenjen meg.
  • Kattintás alapú: csak akkor kell fizetni, ha rákattintottak valamelyik Google hirdetésre.
  • Teljes költség kontroll: meghatározható a Google hirdetés havi költségkerete.
  • Teljes eredmény kontroll: pontosan kimutatható, mely Google hirdetés nyereséges, melyik nem.

Válasszon szolgáltatásaink közül!

AdWords ÚJ hirdetőknek

Szeretne hirdetni az interneten?
Konkurenciája már hirdet, Ön még nem?
Kevés látogató érkezik honlapjára?

Hirdetni szeretnék »

AdWords Optimalizálás

Hirdet, de nem jönnek az eredmények?
A konkurenciája ügyesebben hirdet?
Szeretné professzionálisan optimalizálni fiókját?

AdWords optimalizálást kérek »